Brak elementów w koszyku


FAQ

1. Czy kupując opony dostanę kartę gwarancyjną?

Wszystkie sprzedawane u nas opony są nowe i posiadają pełną gwarancję producenta i udzielamy jej na podstawie dokumentu zakupu (fv/paragon)

 

2. Ile zapłacę za wysyłkę z płatnością "za pobraniem"?

Do zamówień zawsze doliczane jest +24zł za wysyłkę bez względu na to czy jest to wysyłka za pobraniem czy z przedpłatą na konto.

 

3. Kupiłem u was opony, ale z jedną coś się dzieje gdzie mogę ją zareklamować?

Opony sprzedawane u nas są objęte ogólnoeuropejską gwarancją producenta, więc można je reklamować w każdym większym serwisie posiadającym bezpośredni kontakt z danym producentem opony.

 

4. Gdzie można sprawdzić datę produkcji oferowanych przez Państwa opon?

Wszystkie opony z naszej oferty są nowe i nie starsze niż 18miesięcy, chyba że informacja na karcie produktu jest inna (zdarzają się opony starsze ale wtedy informujemy naszych klientów o tym przed wysłaniem). Opony starsze też są objęte pełną gwarancją producenta!!!

 

5. Chciałbym odebrać osobiście opony gdzie mogę to zrobić?

Opony, po wcześniejszym zamówieniu przez stronę "www", moża odebrać następnego dnia w zaprzyjaźnionym serwisie na ul. Kr. Jadwigi 41 w Opolu.

 

 

checkworldprice.com